CFR Вартість та Фрахт (вказаного порта призначення)
Продавець повинен заплатити витрати і фрахт, щоб провести товари до порту призначення. Проте, ризик переданий покупцеві, як тільки товари пересікли поручні судна. Морський транспорт лише та Страховка для товарів НЕ включені. Страховка за рахунок Покупця.
CIF Вартість, страховка та Фрахт (вказаного порта призначення)
Точніж саме що і CFR, за винятком того, що продавець повинен, крім того, забезпечити і заплатити за страховку для покупця. Лише для морського транспорту.
CIP Доставка та Страховка виплачується(вказане місце призначення)
Транспортом який здійснює контейнерні перевезення / мультимодальний еквівалент CIF. Продавець платить за доставку та страховку до вказаного пункту призначення, але відповідальний за ризики поки товари не передані першому перевізникові.
CPT Доставка сплачена до (вказаного місця призначення)
Загальний/ контейнерний /мультимодальний еквівалент CFR. Продавець платить за доставку до вказаного пункту призначення, але ризики на нім, поки товари не передані першому перевізникові.
DAP, доставлений до місця (місце вказується)
По DAP постачання полягає в тому, що коли продавець поміщає товари в розпорядження покупця у вказаному місці, на транспортному засобі, готовому до розвантаження (тобто, не розвантаженому).
DAT Доставлений до терміналу (вказується)
Постачання при ДЭТЕ має місце, коли продавець надає товари в розпорядження покупця, розвантажені у вказаному терміналі.
DDP, Доставлений, мито сплачене (місце вказується)
Ця умова означає що продавець оплачує усі транспортні витрати і бере на себе увесь ризик, поки товари не будуть доставлені, та оплатить мито. Також використовуваний часом з терміном "Безкоштовно до призначення". Найбільш часта умова для покупця. У більшості країн- імпортерів такі податки як(але не лише) ПДВ і акцизний збір не можна вважати заздалегідь передплаченими якщо кваліфікуються як "виплачуваний" податок. Тому ПДВ і акцизи зазвичай не даються як фіксовані тарифи імпортерові поки вони не будуть просчитані.
EXW двері-пункт призначення (вказується)
Продавець видає товари у своєму приміщенні. Покупець відповідальний за усі витрати. Ця торгова умова покладає максимальну відповідальність на покупця і мінімальну на продавця.
Умова EXW часто використовується розраховуючи собівартість товару без яких-небудь додаткових витрат.EXW означає, що у продавця усі товари готові до огорожі з місця виробництва(Завод, фабрика, склад) в заздалегідь обумовлений термін.
Покупець оплачує усі транспортні витрати та бере на себе усі риски по доставці товарів в місце призначення.
FAS До борту судна(порт вказується)
Продавець повинен довезти товари до борту судна у вказаний порт і затаможить його Застосовано тільки до морських перевезень, але не до мультимодальних морських контейнерних перевезень(см Incoterms 2010, ICC publication 715). Ця умова зазвичай торкається хэвилифтов і насипних вантажів.
FOB Безкоштовно на борт(порт вказується)
Продавець повинен сам завантажити товари на борт судна, вказаного покупцем, витрати і ризики бере на себе до продавець до моменту завантаження на борт. Продавець повинен затаможить вантаж на експорт. Торкається тільки морського транспорту, але не мультимодальних морських перевезень в контейнері (see Incoterms 2010, ICC publication 715). Покупець повинен інструктувати продавця про судно і порт завантаження, і його справи використовує він перевізника або експедитора. Доставку по повітрю НЕ ВКЛЮЧАЄ. Ця умова часто була невірно використана в останні 30 років відповідно до Incoterms 1980 в яких говориться, що FCA має бути використане для морських контейнерних перевізок.
FCA - будь-які перевезення
Продавець передає усі товари, підготовлені до експортування, в розпорядження першого перевізника(вказаного покупцем) в призначеному місці. Ця умова застосована до усіх видів транспорту, включаючи доставку по повітрю, ж/д, авто і контейнерним мультимодальним перевезенням. Це вірне визначення "Загального фрахту", умові, по якій можна здійснювати морські контейнерні перевезення як збірних вантажів, так і цілих контейнерів.